Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Opie <3

Av Pernilla - 1 oktober 2012 11:33


Igår lyckades jag få hem senaste avsnittet av Sons of Anarchy och det var med stor spänning jag bänkade mig framför laptopen. Jag visste ju redan innan att någon skulle dö i avsnittet men det blev knappast som jag tänkte.

Fyra stycken ur gänget är i fängelse, Pope kommer in och kräver att Jax ska döda någon av dem, redan där känns det lite omöjligt men jag är säker på min sak. Det kommer absolut inte bli Ope.

Tiden går och precis när fångvaktaren kommer in för att höra vem Jax har valt hoppar Opie fram och skallar honom = direkt plats in till boxen. Nej nej nej tänkte jag bra med uppspärrade ögon. Det kan inte vara han som dör det kan det bara inte. Hans roll är för stor det kan inte vara Ope.

 

 

 

In i det sista hoppas jag att någon annan ska dö men inte då. Och även om jag tycker att det är skit och alldeles fel karaktär som försvinner så var scenen skitsnygg. Han gick ut med flaggan i topp kan vi säga.

Hur ska serien nu bli? Det förstår vi ju redan att det kommer bli fet retaliation men sen då?

Personligen tycker jag att Ryan Hurst som Opie var den absolut bästa karaktären i hela jäkla serien! Lätt den snyggaste också! ;D mihi.

 

Inte okej!

 

 

 


 

wawawooom!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards