Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Pernilla - 8 oktober 2012 22:36


Är alldeles färdig.

Inte helt lätt att jobba 8 timmar med bara 30 minuters rast..

Har sen jag kom hem tittat på spöken och ätit fiskbullar. ^^ Behövde något annat än de vanliga köttfärsbiffarna så då blev det snabbt och enkelt.

Tror jag fortfarande är lite hungrig så det blir nog något mer innan jag sover.

B åkte på nattjobb men kommer tillbaka i morgon vid 12-tiden. Det gillas! Då vankas det tacosmiddag, fint ska de va, tisdag å allt. ;P

Får se om jag får annat besök i morgon också, spännande!

Är ledig nu i två dagar och det ska bli skönt.. skulle nog egentligen behöva en lite längre ledighet.. den futtiga lilla veckan i somras räckte inte långt.

Men jag ska väl vara glad så länge som jag får jobba så pass mycket som jag får nu med älgjakten och alla utlandsresor alla kollegor drar iväg på.

Finns som alltid när man får någon dag ledigt sådär en massa att göra i hemmet.. städning å tvättning å annat skit. Ska iaf städa hos djuren i morgon.

Köpte lite hö idag av en bekant, behövdes. Förrådet började sina. Hoppas för grisarnas skull att de blir nöjda! :P

 

Hejsvej

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards