Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Pernilla - 1 oktober 2012 11:50


Idag lyckades jag häva mig ur sängen redan vid 9.30 och direkt jag gått upp ställde jag mig vid diskbänken och tog reda på berget som upptog de mesta av arbetsytorna.

Därefter klädde jag mig och gick neråt byn, promenerade runt i ungefär 30 minuter innan jag gick förbi Näcken och handlade lite mat till senare idag.

Nu har jag kommit hem igen och redan lyckats slita sängkläderna ur sängen och slängt dem i tvättmaskinen..

Borde städa lite också men jag är ledig i morgon också så spar nog kanske lite till då istället..

Vet inte riktigt vad mer jag ska hitta på idag.. funderar på att bara ligga och läsa hela dagen för det känns inte som att jag orkar med något annat. B kommer förhoppningsvis ikväll och det hoppas jag innerligt.

Är hemskt sugen på att skriva också men vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nåt.. ojoj..

 

         

Av Pernilla - 1 oktober 2012 11:33


Igår lyckades jag få hem senaste avsnittet av Sons of Anarchy och det var med stor spänning jag bänkade mig framför laptopen. Jag visste ju redan innan att någon skulle dö i avsnittet men det blev knappast som jag tänkte.

Fyra stycken ur gänget är i fängelse, Pope kommer in och kräver att Jax ska döda någon av dem, redan där känns det lite omöjligt men jag är säker på min sak. Det kommer absolut inte bli Ope.

Tiden går och precis när fångvaktaren kommer in för att höra vem Jax har valt hoppar Opie fram och skallar honom = direkt plats in till boxen. Nej nej nej tänkte jag bra med uppspärrade ögon. Det kan inte vara han som dör det kan det bara inte. Hans roll är för stor det kan inte vara Ope.

 

 

 

In i det sista hoppas jag att någon annan ska dö men inte då. Och även om jag tycker att det är skit och alldeles fel karaktär som försvinner så var scenen skitsnygg. Han gick ut med flaggan i topp kan vi säga.

Hur ska serien nu bli? Det förstår vi ju redan att det kommer bli fet retaliation men sen då?

Personligen tycker jag att Ryan Hurst som Opie var den absolut bästa karaktären i hela jäkla serien! Lätt den snyggaste också! ;D mihi.

 

Inte okej!

 

 

 


 

wawawooom!

Skapa flashcards