Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Pernilla - 12 oktober 2012 17:56


Det är såhär en ledig, lite mulen dag utan måsten ska se ut, att man har sin bulle här också är ju bara ett gigantiskt plus.

Även om jag inte kunde sova så länge som jag hade velat så tog jag ändå igen det med en liten powernap på 1,5 timme senare på dagen :P

Jag matade ute-fåglarna medan B fortfarande låg i sängen och snarkade och har sedan suttit lite i soffan och glott innan jag väckte honom och vi drog på oss kläderna och knatade ner på Näcken för lite frukostinköp. Hedins tekakor med leverpastej och mjölkchoklad blev det för mig! :D

När vi kom hem igen hoppade jag genast ur kläderna igen och tillbaka i pyjamasen. Frihet!

 

Igår jobbade jag tillsammans med kollegan L och det är alltid trevligt! En arbetsdag med henne kan faktiskt inte misslyckas! Jag har inte skrattat och smilat så mycket på länge, ja faktiskt så mycket att jag hade ont i käkmusklerna större delen av dagen! Är det ett tecken på att man har ett bra jobb? När man flinar och skrattar tills musklerna i käkarna inte orkar mer? Det skulle jag tro iaf.

 

I morgon ska vi upp i ottan och iväg till Mora för att gå handledarkurs så att jag får övningsköra hemma.. Förstår inte riiiktigt det upplägget. Jag måste gå kursen för att köra med pappa men han behöver inte gå den då han har blivit godkänd dom min handledare förut.. Jaha så varför måste jag då gå den? Jag har hört från ett flertal att efter man gått den så vill man nästan inte ta körkort längre.. kan ju bli intressant.

Blir sedan i Mora till på söndagen då min trogna vapendragare Emma kommer och kör hem mig igen. ^^

 

Todels!

 

Ovido - Quiz & Flashcards