Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Pernilla - 3 oktober 2012 23:11


Det har varit så fint de senaste två dagarna när min älskade B har varit här, det har varit så härligt och vi har verkligen njutit av varandra. Det har aldrig känts så här bra nångång förut. Jag vill att allting ska hända nu på en gång för jag vill inte behöva vara utan honom en enda dag till.

Vi har en sån tur. Vi har varit tillsammans i över 7 och 1/2 år nu och det är vårat första riktiga förhållande, båda tvås alltså. Är det möjligt att man träffar rätt på första försöket?

Han är det bästa jag vet. Den finaste människan som finns och jag är så glad att jag har fått chansen att dela allt med honom.

Tänk om jag aldrig börjat i på St:Mikael i Mora, om jag hade hoppat av och börjat i Leksand istället som det var tänkt från början. Vi hade förmodligen aldrig kommit i kontakt med varandra då. Tänk att så små val kan förändra framtiden så totalt! Helt fantastiskt!

 

Idag har varit lite jobbigt..

Ett missförstånd förstörde min dag totalt och jag ville inget hellre än att bara stanna hemma och ligga under ett täcke och grina. Ville absolut inte jobba.. det kändes inte helt hundra..

Att hormonerna är på topp gör ju absolut inget bättre heller..

Men nu är det bra igen, nu är det löst.

I morgon är jag ledig och då planerar jag storstäd och köttfärsbiffstillverkning. Det är dags att ta tag i LCHF-andet igen. Upp på vagnen och framåt.

 

Hejhå vad det går!

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards