Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Pernilla - 4 oktober 2012 23:49


Inte ok att det är grått och tråkigt varenda dag nu.. tackvare det lyckades jag sova till 11.20 typ (!!!)

Min kropp fattar inte att det är dag eftersom att det fortfarande är "mörkt" ute och fast att halva dagen redan gått. Inte ok.

 

Direkt jag gick upp iaf så slängde jag på en tvättmaskin, ställde mig att diska och gjorde sedan köttfärsbiffar. Hängde tvätten, dammsög hela lägenheten, torkade alla golven och tittade på senaste avsnittet av SoA vilket såklart fick mig att grina som en liten unge.

 

Och resterande tiden har jag läst. Läst, läst och läst vilket var det jag planerade att göra med den här dagen. Började på boken "Graceling" av Kristin Cashore och jag är redan fast. Har hunnit läsa ungefär 350 sidor so far och jag har en känsla av att jag kommer ligga vaken ett tag och läsa fast att jag ska jobba i morgon. Jaja nöden har ingen lag.. eller hur man nu säger.

 

Funderar lite på vad jag ska göra i helgen också.. Jag skulle vilja åka till B men vet inte om det är någon idé. Det blir bara krångligt.. måste fixa matvakt till marsvinen och skjuts fram och tillbaka.. så nej jag blir nog här. Tyckte B pratade om att han skulle försöka komma hit på söndagen iaf så hoppas väl på det då istället.

 

Nej nu har jag inte tid med det här längre.

 

So long.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards