Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Pernilla - 15 oktober 2011 20:03


Pjuh! I morgon är sista dagen på den här jobbveckan, 6 dagar har det blivit, har räknat ut att jag jobbar 43 timmar sammanlagt. :O

Det känns i kroppen också, är riktigt trött. Plus att Jonas madrass inte gjorde saken bättre.. -_-' Man låg som ett jäkla paket i den. Det är en såndär man sjunker ner i, som formar sig efter en själv. Usch!

Skulle ha sovit där inatt också men det blev inte så....


Nu ska jag inte göra ett förbannade bajs, kanske äta lite youghurt och läsa innan jag tänker sova. Börjar 10 i morgon så jag behöver min skönhetssömn.


Natti!


  Gamla tanten Rajja.

Av Pernilla - 15 oktober 2011 11:35


Såg på skräckfilm med mamma igår, samma som jag och B såg i källaren hos Emma.

Med stooor tv och superljud tänkte jag att den här filmen kommer skrämma skiten ur mamma. Moahaha typ.

Jojo. Min mamma har ingen fantasi. Hon kan inte se det läskiga med demoner som försöker ta en liten pojkes kropp i besittning. Jag vet inte riktigt hur hon föreställer sig spöken i en film men tydligen inte så här.


Demon

    Spöke


Varför har hon ingen fantasi? Sånt här skrämmer skiten ur mig, kanske för att jag har för stor fantasi? Vad tråkigt det måste vara att inte kunna koppla bort allt allvar och bara tillåta sig själv att bli lite rädd emellanåt.

Även om jag inte blev rädd den här gången så fick suroundljudet mig att hoppa till både en och två gånger vid plötsliga höga ljud. Det gjorde ju hon också, men.

Jag tror eller har fått uppfattningen om att hon tycker filmer med mördare och psykfall är läskigare än spökfilmer, hur kan man tycka det när sånt är så vanligt i verkliga livet. Kanske just därför?

Tur att alla är olika.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards