Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Pernilla - 8 oktober 2011 01:48


Sandra kom som väntat till 19.30 och då åkte vi upp till Noret och Willys där vi sprang in och fixade lite proviant. En stor burk godis, lite glass, läsk och mjölk samt bröd till frukosten i morgon.

När jag skulle försöka berätta vilken film jag lyckats få tag i så berättade jag först vad den hette, Unknown har du sett den? Neej det tror jag inte blev svaret och sen började jag förklara det lilla av handlingen jag läst.

P- "Ja det handlar om en gubbe och hans fru som ska ta in på ett hotell och så upptäcker han att han glömt väskan kvar på flygplatsen.."

S- "JAHA! och så är det nån annan gubbe som tagit hans identitet!"

P- "Har du sett den!?"

S- "Hihi, jaa.."

P- "-_-' "


Vi såg den iaf och den var rätt okej. Jag hade velat ha det lite häftigare men själva storyn var ju kul. Det hade kunnat vara bättre är väl det jag försöker säga.


B jobbar natt såklart så här ligger jag ensam i stugan. Funderar på om jag är lite hungrig.. magen verkar tycka det iaf.


Har också upptäckt vad otroligt jävla kass jag är på wordfeud. Trodde inte det var mänskligt möjligt att suga på det så mkt som jag gör. -_-'

Men det går alltså.


So long.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards