Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Pernilla - 10 oktober 2011 21:16


Fy tusan vilken natt jag haft!

B följde med hit igår och sov över.. han är förkyld och snarkar och låter som ett helt kärnkraftverk! Kunde inte sova öht!

Tänkte ett tag om jag skulle skicka ut honom på soffan men hur snällt skulle det vara mot övriga sovande i huset? :P

Så det var bara att bita ihop och ligga kvar.. sängen var otroligt obekväm också när man inte kan ligga som man vill och idag har min rygg vart helt körd. Jag har knappt kunnat böja mig ner vilket försvårar arbetet en smula när man plockar varor.

Tror att jag kan ha sovit 4 timmar inatt kanske.. lyckades somna tidigt på morgonen.


Nu har jag kommit hem och känner mig alldeles färdig, redo att kasta in handduken. Har setat på sängkanten och ätit kalla pannkakor, keso och jordgubbssylt. LYX!


Nu vet jag inte vad jag ska hitt på.. kanske ska våga sig upp på övervåningen till Emma en sväng iaf. Blir nog en tidig kväll iaf och i morgon blire förhoppningsvis Mora med Emma och Maja, hoppas på att kunna ta med mig böcker hit då! :D

Och kanske köpa några syrsor till vaktlarna plus lite hö.

hoppas hoppas.



Smell ya later!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards