Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Pernilla - 6 oktober 2011 21:46


Har absolut ingen aning om vad jag vill skriva om här.. NADA.

Känns som om jag inte skrivit nåt här på riktigt länge fast att det bara är ngn dag sen.


Jaja here it goes.

Har funderat ett tag och pratat med B och förhoppningsvis när jag kommer tillbaka till Mora efter nästa vecka ska vi tömma hallen, riva ner alla tapeter och måla. Måla av glatta livet. Jag har bestämt att det blir en grå färg på väggarna, inte mörk men inte heller ljus och blir det bra så ska vi göra samma sak med tv-rummet. Där kommer det bli jobbigare eftersom att det är så förbaskat mycket saker där, men det är väl bara att samla ihop det till en stor hög i mitten av rummet och sätta igång.? Färgen i tv-rummet blir nog också grå fast några nyanser mörkare än den som är tänkt i hallen. Inbillar mig att lägenheten kommer bli en helhet på nå vis. köket vet jag inte än.. kan man ha grått där också eller blir det VÄLDIGT mkt grått då? O.o

Samt att jag vill måla dörrarna vita så att de passar in. Men det är nog bäst att höra med hyresvärden först om det skulle vara okej.


Sen har jag en ful liten byrå som skulle vilja ha en uppiffning också med lite färg och nya knoppar till lådorna. Hmhm planer planer.


I morgon blire filmmys med Sandra, först drar vi iväg till affär och köper gott och sedan blir det en film som hette Unknown. Hoppas den är bra.

B jobbar natt hela helgen.. -_-' Tycker inte om det på helgerna.. Nog för att jag planerar att skriva hela nätterna men iaf.


På söndag kommer pappa och plockar upp mig efter att han lämnat av Fia hemma hos sig. Blir lite orolig när marginalen inte är mer än en timme mellan att bussen SKA landa i Furudal på måndag tills jag börjar kl 13. Tänk om det skulle bli nåt fel på bussen, tänkt om den skulle vara sen osv. Tänk om, tänk om. typiskt mig.


Nu blire kladdmuffins och mjölk.


Later suckers!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards