Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Pernilla - 29 oktober 2013 14:46


Hähä. Jag har köpt en ny bur till grisarna från Tyskland som jag väntar hem i dagarna.

 

 

 

Jag är en såndär människa som älskar burar. Jag har en nästan pervers förkärlek för kromade gallerburar. Så har det alltid varit. Det började nog när jag hade fåglar skulle jag tro.

Jag surfar alltid runt och tittar på olika burar/lådor till marsvinen. Jag vill ju att de ska ha det bästa såklart och buren på bilden som jag beställt är ju så snygg! Och att den står på ett stativ med hjul gör den ju bara såå mycket bättre! Efter den här borde jag nog bara nöjd. Hähä. Ett tag iaf.

Om jag i framtiden skulle få för mig att jag vill ha nåt annat så blir det förmodligen en låda antingen av en gammal pallkrage (bara för att det ser så rustikt och snyggt ut) eller en som är helt genomskinlig. Som ett akvarium typ fast inte i glas. (plexi förmodligen)

 

Men nu ska jag fortsätta läsa lite tills det är dags att börja med maten!

 

Hejsvej

Av Pernilla - 29 oktober 2013 14:37


           


Meningen med livet.

Eller iaf dagen.

Jag gick ner på Näcken och köpte bindor och choklad. Sen i sängen, under täcket med en bok i nyllet eller med ögonen på tv´n är hur jag tänker sysselsätta mig denna dag med mensvärken from hell.

 

Skapa flashcards