Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Pernilla - 3 oktober 2013 21:30


Nu börjar det hända grejer.

Jag känner mig nöjd med dagens utvecklingar och så får vi se vad vi tycker i början på nästa vecka.

Lite spänd och nervös ska erkännas men det känns samtidigt så roligt! Det här har jag ju sett fram emot. Och nu kanske det håller på att hända.. men eftersom att jag i grund och botten alltid har en pessimistisk inställning så tänker jag hålla i det tankesättet lite till och inte hoppas alldeles för mycket. På det viset kan jag ju inte blir alltför besviken ifall att det inte blir nåt och om det händer så blir jag så mycket gladare istället! Jag tar det säkra före det osäkra så att säga.

 

Hela morgondagen ska jag städa i mitt bortprioriterade hem, varenda skrymsle ska gnuggas och torkas. Tjuvstartade lite nu på kvällen med den mesta av disken så att det inte ska se alltför mörkt ut i morgon när jag ska till och sätta igång så att lusten inte rinner ur mig direkt.

Om det är lika fint väder i morgon som det varit idag så planerar jag att ta en promenad också om det hinns med.

Är vädret däremot dåligt som tänker jag hoppas på att postbilen har med GTA5 till mig så att jag kan spela hela dagen! Hoppas hoppas. Wiii!

 

Men nu har min lilla B redan gått och lagt sig och jag funderar på om jag ska titta på Pacific rim eller spela lite Tomb Raider. Hmhm.

 

 

Tänd ett ljus och låt det brinna.

 

Av Pernilla - 3 oktober 2013 12:12


Idag på förmiddagen har jag prickat av en av mina punkter, känns så skönt att veta att jag sitter säkert och att det bara kommer bli mera!

När klockan slår 13 så är det B´s tur att pricka av nästa punkt på dagordningen. Det känns bra nu! Och jag hoppas att det kommer fortsätta gå bra för jag vill verkligen det här!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards