Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Pernilla - 5 oktober 2013 14:57

Idag regnar det.

Inte så lite heller och det verkar ha hållt på större delen av dagen.

Min första reaktion när jag fattade att det regnade var att flyga ur fåtöljen och kika ut genom fönstret för att se om kaninen rymt eller om hon iaf hoppat in i sitt hus..

 

Där sitter hon envist ute och trycker i hörnet vid vattenflaskan.

 

 

 

 

   

Så jag frågar henne lite snällt för att visa att jag bryr mig om hon inte ska hoppa in i huset i det mysiga höet istället för att sitta ute och bli kall och blöt.

ÄR DU TOKIG!? KLART JAG SKA VARA UTE OM JAG HAR CHANSEN ATT VARA UTE!

 

 

Precis såhär ser hon ut när hon sitter ute i regnet och så har hon gjort heela sommaren.

Spelar ingen roll om det stormar och regnar, hon ska envist sitta ute iaf.

 

 

MORR!

 

 

Sötpluttan.

 

Annars idag förutom att leka paparazzi med kaninen har jag diskat och gjort fint i köket.

Jag kom på att jag ju inte behöver göra allt på en dag eftersom att jag är ledig hela helgen så jag började med badrummet igår + tvättmaskinen och gjorde rent allt.

Och idag har jag gnuggat hela köket. I morgon blir det resten av hemmet som ska gnuggas, dammsugas och torkas.

Gruvade mig bra länge innan jag ringde farmor också som jag inte pratat med sen min födelsedag. Delvis pga jobb men också andra orsaker. Det gick väl hyggligt men det var inte mycket glädje i rösten på henne och det är väl förståeligt.

Men hur som. Jag har också spelat Wolverine (skit spel) men jag blir så het emellanåt att jag får lov att stänga av.. GTA kom ju aldrig igår så nu får jag lov att vänta till på måndag med att spela det och hur ska jag orka? Blir förhoppningsvis en tur ner på Näcken en sväng så att jag kan köpa någon god, kladdig mat att stoppa i mig. Har ingen lust med nåt tråkigt som tar tid. Film blir det också!

 

Hejhopp.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards