Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Pernilla - 2 oktober 2013 01:22


Jag tog en sväng ner på byggden idag på min lediga dag eftersom att inget som fans i kylskåpet såg särskilt inbjudande eller lockande ut att stoppa i munnen.

Vädret var fint och det kändes riktigt höstigt vilket fick mig att ta några foton på min väg.

 

 

Utsikt från den lilla järnvägsbron jag går över påväg ner på Furudal.


 

I gräset strax utanför vandrarhemmet stack det upp några sådana hära, tror inte de förstått vilken årstid det är på riktigt. :P



 

Genom husvagnsparken fortsatte färden.


     


Och eftersom att jag spenderat större delen av dagen iklädd min mysiga sparkdräkt sittande i en fåtölj spelandes "The last of us" (igen, ja)

blev stripsen jag slängde i ugnen svarta och oätliga..

Tv-spel och matlagning är ingen bra kombo då tiden går så himla mycket fortare när en uppslukas av spelets alla utmaningar så det blev ris till nuggetsarna istället :P


 


Nu ska jag däremot krypa ner under täcket i min alldeles renbäddade säng och sova för i morgon är det jobb på dagordningen!

 

Hejsvej leverpastej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards