Alla inlägg den 7 november 2012

Av Pernilla - 7 november 2012 22:11


Jag har jobbat och är alldeles slut, borde krypa ner i sängen och sova snart för i morgon börjar jag tidigt.

Skulle egentligen ha jobbat veckan ut men då jag redan har jobbat helg åt en kollega så jobbar hon tillbaka det den här helgen.

 

Jag har köpt nya byxor. Byxor som är alldeles för stora för mig. Jag tror att jag är mycket större än vad jag egentligen är. Typiskt.

Jag fick göra ett provisoriskt "skärp" idag när jag jobbade för byxorna envisades med att hasa ner hela tiden. Jag fick använda sånt där snöre som man bider ihop paket med, alltså inte sånt där färgglatt utan typ.. hmm.. hampsnöre? Äsch.

 

Nej kanske se om hallonen är tinade och om jag ska skaka till lite grädde innan jag kör näsan i boken.

 

Usch.

 

 

Av Pernilla - 7 november 2012 11:48


Vilken lättnad det blev när jag i morse vaknade och såg på facebook att Obama hade vunnit presidentvalet. JÖSSES!

Hur kan man rösta på någon som Mitt Romney? Vad är det som far genom hjärnan på en då?

 

 

Obama!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards