Alla inlägg den 25 november 2012

Av Pernilla - 25 november 2012 11:09


Anlände till Vinäs igår med ett stopp hemma hos svärmor där det bjöds på te med kex och mörk-choklad med kokos.

Gosade på diverse katter och myssnackade lite innan vi några timmar senare åkte till Maxi för lite handling.

Kom till Vinäs och åt matlådor innan lite Ben o Jerrys  Core Dough-ble Whammy och det var ju så gott att det var löjligt!

Avslutade kvällen med bäste Stephen Fry och Qi innan vi bäddade ner oss på golvet och sov en skvätt. 


Idag jobbar B några timmar vilka jag har till mitt eget förfogande att göra med vad helst jag vill och det jag vill är antagligen att bädda ner mig i soffan och glo på lite serier jag inte hunnit se ännu. ^^ 

Tror att jag fortfarande håller på att bli förkyld, känns som om det sitter en boll sytråd i halsen och irriterar.. 


Blir f.ö så trött på och av allt som har med vikt att göra.. 

Känns som att jag provat det mesta vilket får mig att överväga en Gastric bypass- op. 

Varför inte?

Jag vill ju ha en frisk kropp och inte behöva dö av en härtattack eller nåt när jag fyllt 50. 

Usch, blir så trött.

Tror jag ska efterforska lite om det iaf och försöka luska ut om jag skulle kunna vara en kandidat för det.


Bläää.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards