Alla inlägg den 2 november 2012

Av Pernilla - 2 november 2012 09:56


Jag har åkt till Mora för lite välförtjänt semester, jag behövde komma bort lite helt enkelt.

Men har man djur så är det egentligen inte så enkelt och då är det tur att man har bra vänner som ställer upp och är "barnvakt". 

Mina nya böcker från Adlibris anlände turligt nog dagen innan vi for och jag har för säkerhetsskull packat med mig tre stycken att avnjuta om jag har lust. Först står ju självklart "Finale" på tur, fjärde och sista boken i Hush, hush serien. 

Efter det blir det lite nytt gott av för mig tidigare okända författare men allt har ju samma stil, fantasy såklart. Vet inte varför jag blivit så intresserad av varulvar, vampyrer, änglar och annat magiskt. 

Kanske för att det verkligen testar min fantasi? Älskart!

Det är så fantastiskt befriande att trilla huvudstupa ner i en fantasivärld och förlora sig där nere ett par timmar!

 

F.ö så har jag fått ont i halsen.. hade inte tänkt spendera hela min ledighet sjuk men vi får väl se vad som händer.

B jobbar idag så jag har hela dagen att göra vad tusan jag vill med!

Det var det här jag var ute efter när jag åkte hit, att få lite tid för mig själv. Har haft folk runt mig så mycket de senare dagarna att jag behöver lite avstånd antar jag.

Håller iaf på att dra ner lite "Beauty and the beast" och tänkte se vad det är för något. 

Nej nu är det hög tid för lite frukost och sedan ryggläge i soffan med godisskålen tryggt placerad på magen!

 

Hejhopp

Skapa flashcards