Alla inlägg den 1 november 2014

Av Pernilla - 1 november 2014 16:16


Sitter och snuttar på en inte så god klubba som var/är tänkt till potentiella spöken/häxor/mumier/pirater som kanske kommer och knackar på dörren eftersom att det tydligen är allhelgonahelg nu..

Sen sist har jag hunnit jobba några dagar och är dagen till ära ledig och sitter och väntar på portersteken som puttrar i grytan på spisen.

Första gången vi försöker oss på porterstek så förväntningarna är inte överdrivet stora, det brukar aldrig bli bra på första försöket har jag lärt mig.

Jag har "upptäckt" Instagram och måste tvångsmässigt in och kika varannan till var femte minut ifall det hänt något nytt, om någon har gillat eller kommenterat någon av mina bilder (tror jag hittills har hela 4 st ute! :D).

Tyvärr så följer jag inte så himla många än så det är mest mina egna bilder i "loggen" och hur kul är det att kommentera eller gilla sina egna bilder? Jag är fortfarande i någon sorts inlärningsprocess eftersom att jag ännu inte riktigt greppat hur allting funkar..

Jag har läst ut "The edge of reason" och börjat på "Mad about the boy" (Bridget Jones för dem som inte hänger med) och jag gillart!

 

Vi har fått ett nytt schema på jobbet nu och jag har fått mer tid! Så glad över det! hela (ungefär) 30 timmar + i månaden!

På husfronten står det just nu stilla, vi har gett ett bud men det var tydligen för lågt så vi håller på och funderar på att bjuda lite mer.. det är svårt. Vi delger dem med största sannolikhet i morgon vad vi tänkt oss. Och blir det inget då så vet jag inte vad som händer. Kanske blir huslös och får lov att bo kvar i lägenhet med fönster som inte går att öppna, eluttag som det blåser in kalluft från och misstänkt vattenskada i ena väggen i tv-rummet. Apropå det så borde jag ringa Östlunds på måndag och delge dem mina misstankar..

 

 

   

Städade hos monstren idag.   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards