Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Hur ska det gå?

Av Pernilla - 26 december 2011 11:34


Vet inte hur jag ska orka riktigt.

Inne i köket finns ett stort berg med disk efter julätandet, i vardagsrummet finnt det en massa skräp att plocka ihop samt ett akvarium att städa, samt sopor att gå ner till soprummet med. Och jag vet inte om jag orkar röra mig en meter.

Ligger på sängen och känner mig lite mer som en zombie idag.. har sovit mkt och länge men är fortfarande trött. Kunde jag så skulle jag ligga kvar här heeela dagen och bara läsa.. kanske är precis vad jag borde göra?

Skickade ett litet sms till B att han väl kunde köpa med sig en diskmaskin när han kommer hem men nej det kunde han inte.. typiskt. Usch.


Jag vill skriva skriva skriva men det vill inte komma ut nånting..


 


Bara för att den var så HAHA på nå vis.

IN YOUR FACE liksom!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards