Alla inlägg den 31 december 2011

Av Pernilla - 31 december 2011 21:42


Varför smäller folk redan av raketer? Klockan är ju för bövelen bara 21.44 ?!

Håll igen för fan!


Jaha men dåså. Det började med en middag bestående av fläskfilé med pommes och svampsås, samt en god sallad. Sen korkade B upp champagnen och den har jag smådruckit och smuttat på i några timmar nu. Jag tar det med andra ord lite piano som pappa skulle ha sagt. För min del hade den gärna fått vara liiite sötare, jag tycker det smakar så bittert. Men ju mer man dricker ju mindre tänker man ju på smaken, den ser ju rosa och fin ut iaf. ;P


Sen blev det grevinnan och betjänten till lite räkor och vitlöksbröd. B åkte till jobbet i samma veva och kvar blev jag själv med skumpan. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra längre.. svepa resten kanske och lägga mig och läsa tills jag somnar? Har ingen lust att se några raketer iaf.


 

Se så fin och rosa den är! :D

GOTT NYTT ÅR!

Av Pernilla - 31 december 2011 12:57


+ Jag insåg att jag har de bästa vänner man kan tänka sig, sånna man kan prata med om allt och som ställer upp.


+ Jag och B firade 6 år tillsammans den 13 Mars i år. <3


+ Jag har fått fortsatt jobba efter sommaren och tjänat pengar vilket jag är så oerhört tacksam för!



Jag skulle nog kunna fylla en hel sida med alla minus som kommit och gått under året, speciellt ett som satt sina spår. För att vara ärlig så har det här året mest vart skit om man bortser från de få men starka plussen. Jag har lärt mig att blod inte alls är tjockare än vatten och varför tänker jag inte gå in på. Jag vill inte älta och tjata om det men det är ngt som alltid kommer finnas med mig så jag kan inte riktigt låta bli heller.

Men men. Året är nästan slut och inatt ska jag fira in det nya, som jag har bestämt ska bli det bästa någonsin!


???

Av Pernilla - 31 december 2011 12:43



What is wrong with the world today?


 


Det är okej med reklam som mer liknar porr för att tillfredställa mannens ögon men när det kommer till ngt så naturligt som amning, bröstens främsta syfte (?) så är det äckligt?


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards