Alla inlägg den 3 oktober 2015

Av Pernilla - 3 oktober 2015 09:28


Äntligen ledig mer än 1 dag på rad och vad händer? Jag blir såklart förkyld de sista två dagarna jag jobbar och kommer få spendera de lediga dagarna knaprande piller och snortandes nässpray.

Det här var ju inte vad jag hade tänkt mig!

Idag skulle jag ha åkt till en kompis och deltagit i rakning av får. Jag vill ju lära mig så mycket jag bara kan tills det att det är min tur att skaffa får.. det är så typiskt.

Men det är väl kanske inte så konstigt heller så mycket som jag jobbat de senaste veckorna.. jag kanske är lite extra mottaglig för baciller och basilusker eftersom att jag är så trött och slut.. men ändå.


Så idag planerar jag inte att göra mer än att ligga i sängen och glo på allehanda film samt smaska lite på marknadsgodiset som min kära kom hem med igår. 

Det finns en massa som "måste" göras men jag kommer inte att göra det. Såvida jag inte verkligen vill göra det och inte känner att jag måste göra det. Skillnaden är vesäntlig.!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards