Direktlänk till inlägg 8 mars 2015

Sommarkänningar.

Av Pernilla - 8 mars 2015 09:52


I helgen har det vart helt galet mycket folk på affären och handlat! 

Men så kan det ju bli när det är både cup och vasalopp i en salig blandning.

Dagarna har gått förhållandevis snabbt men hur mycket jag än sover på nätterna så är jag ändå så trött på dagarna och då är 6 dagarsen bara på 3dje dagen idag..

Rent allmänt verkar de flesta vara förkylda just nu och ute är det bara grått, isigt och plaskigt trots att det har utlovats sol idag. 

Jag läser så mycket jag bara kan och har läst ut 2 böcker på 4 dagar. Det är så skönt att ha kommit in i det flowet igen, läsa är ju trots allt det bästa som finns!

Undra hur många böcker jag lyckas plöja när jag ska vara ledig 5 dagar! :P

 

Tror om jag ska kasta mig in i duschen och sedan fortsätta läsa lite innan det är dags att dra på sig kostymen och plaska, alternativt halka ner till jobbet!

 

So long!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards