Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Ledig.

Av Pernilla - 15 maj 2012 10:34


Ooh så härligt! Tycker väl att vädret kan vara lite bättre nu när jag väl är ledig men.. vad är väl en bal på slottet?

Chefen ringde och väckte mig på min sovmorgon och det enda jag kunde tänka var "ånej måste jag jobba idag också.. åtta dagar på rad.." men se så var det inte.! (för jag hade ju såklart sagt ja om det var så)

Hon undrade om jag ville ta lördagen då en kolleg blivit sjuk och självklart gör jag det. Hon sa då också samtidigt att hon kunde plocka bort mig på onsdag eller torsdag om jag ville (eftersom att jag jobbat så otroligt mkt antar jag) så då blev jag ledig i morgon också. Behövdes. Det räcker inte med 1 dags ledighet när man jobbat sådär intensivt.

Så i morgon kanske det kan bli en liten utflykt med Emma om hon inte ändrat sig vill säga. ^^

Måste ju köpa en ny fink fortfarande.. den stackars pickisen är fortfarande ensam då hans tdigare brud gått över till den finare hannen.. -.-'


Har redan hunnit med att bädda rent sängen och kört igång en tvättmaskin, blir nog lite disk också senare men just nu vill jag bara vara. Så skönt att inte ha någon tid att passa och till frukost blir det nog överblivna hamburgare från igår med myyycket ost!


 

Kycklingsallad som vi åt igår innan jobbet.

Ser lite picknick ut sådär, mysigt!


 
 
KackMarie

KackMarie

16 maj 2012 08:30

Skönt att du får jobba så mkt, du som var så orolig. :) Men förstår om det blir mastigt oxå såklart.
Satan i gatan vad god den salladen såg ut!!

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards