Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

hej hå hej hå..

Av Pernilla - 9 februari 2012 08:49


Jag har fått mer jobb, både idag och i morgon. Kanske även lör o sön beroende på hur Lilian känner sig på fredag förmiddag. ^^

(inte för att jag glädjs åt att hon är sjuk eller så men.. ja ni fattar..)


Gårdagen gick bra, jag kände mig lite vimmelkantig ett tag då huvudet inte riktigt är tillbaka till sin forna glans men sen tryckte jag i mig två ipren och så blev det genast bättre.

Polisen ringde ner till affärn också och berättade att det var några ryssar påväg ner mot Furudal till den här hundsläd- grejen och att de hade falska pengar som de både försökt och lyckats växla in på vägen, samt att de betalade med kort som inte fans och att de tankade och bara drog därifrån utan att betala.. Jahapp. Vad ville de att vi ska göra?

Så nu är jag en aningens nervös för att de ska komma in i kväll.. vad ska man göra då lixom? Stoppa dem i dörren och bah "Nej du får inte handla här med dina monopolpengar! Ut med dig!" Det känns lite utsatt att behöva göra något sådant och jag blir lite lätt illamående vid tanken. Vad skulle de kunna ta sig till om de får reda på att vi vet? Det känns jävligt otryggt och vartfan håller polisen i det här hus? Vad får dem betalt för?

Ska bli intressant och se hur det här kommer att gå.


Nu är det nog på tiden att jag studsar ur sängen och drar på mig lite paltor, alternativt smäller i mig lite frukost. Börjar 10 idag igen.


Hejsvej!

 
 
kackmarie

kackmarie

9 februari 2012 15:02

Åh fy va otäckt. Hoppas dom åker fast innan dom hinner med ngt mer ställe!!

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards