Alla inlägg den 2 december 2014

Av Pernilla - 2 december 2014 20:12


Jag har jobbat kortdag idag, gick visserligen upp tidigt så det kanske har sin förklaring men direkt jag fixat middag och ätit en skvätt gick jag till sängen och läste några sidor innan ögonlocken blev vääldigt tunga och jag somnade och sov i ungefär en timme.

Arbetsdagen var kort men intensiv? Eller är det kanske en nedrans förkylning som ligger på lur? Har träffat flera människor nere på arbetet idag som både har hostat och varit hesa. Så den skiten verkar iaf gå här nu.

Har inte gjort så mycket annat, har inte haft orken. 

Pratade med pappa en stund på telefon och också han var förkyld och hemma från jobbet med halsont och huvudvärk.

Vi småplanerade över julen lite grann så jag hoppas att vi ska kunna få till något!

Vi hade det rätt mysigt i vårt minimala kök förra året, finns det hjärterum så finns det stjärterum eller hur är det nu man brukar säga?  Den som har vart hem hit vet hur yttepytte det är. 

 

Det här blev ett väldigt oinspirerat inlägg men jaja. Jag lever iaf.

 

Ovido - Quiz & Flashcards