Direktlänk till inlägg 20 september 2014

Beställa.

Av Pernilla - 20 september 2014 15:09


Idag, trots ledighet, knatade jag ner på byggden och mer precist till arbetet där jag dagen till ära skulle få vara med M och beställa tobak. Det är ännu ett område som ska hamna under också mitt ansvar. Känns kul och det var inte vidare komplicerat som tur var.

 

Jag är som sagt ledig i helgen och på nåt sätt känns det som om det behövs. Jag är trött. I skrivande stund känns det som om jag skulle kunna gå och lägga mig och somna inom loppet av en minut.

Men nästa vecka jobbar jag bara måndag och sen blir det lite semesterledigt! Det ska bli riktigt skönt!

Annars idag blir det inte många knop, slänga ihop lite mat och kanske plantera om lite krukväxter men förmodligen inte mer än så trots att det finns lite disk i hon i köket. Det är ju en dag i morgon också så det hinns ju med då.

 

Hade velat gå och fota lite men orken finns inte där. Så det blir sofflocket resten av dagen.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards