Alla inlägg den 14 december 2013

Av Pernilla - 14 december 2013 01:38


I morgon ska jag på bio. I Mora. Med pappa och Fia. Vi ska se Hobbit 2 filmen.. smaug nånting.

Och jag har redan ångest.

Filmen hade premiär för bara några dagar sedan vilket med största sannolikhet kommer innebära att det kommer vara smockfullt på biografen eftersom att alla måste se filmen samtidigt.

Jag + en massa okända människor = en väldigt nojig Pernilla.

Det är nu alla känslor och oroligheter kryper upp till ytan och jag blir väldigt medveten om hur tjock jag är. Kommer folk att titta konstigt? Kommer någon att kläcka ur sig något?

 

Varför kan jag inte bara få vara tjock och bekväm i fred? Varför måste jag bry mig om vad andra människor kanske tänker och kanske tycker? Eller förmodligen tycker och tänker.

Nej jag vill inte vara tjock, men nu är jag tjock så kan jag få vara det i fred tack?

 

PUNKT.

Skapa flashcards