Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Onsdag.

Av Pernilla - 6 februari 2013 14:38


Jag vet inte vad jag vill skriva.. Men det var någon dag sen sist jag skrev så iaf en liten uppdatering är väl på sin plats.

Sen jag jobbade sista dagen har B varit här hos mig och vi har inte gjort så mycket annat än att spela tv-spel. Det har bara varit lugnt och skönt.

Jag har följt med pappa till Orsa och hälsat på min lilla farmor som skulle få besök av media lite senare så vi blev inte där så länge. Men det var ändå tillräckligt för att se så att allt var bra med henne.

I morse åkte B igen och jag är nu ensam kvar och blir också det tills i morgon då jag hoppar på bussen och åker till Mora.

Känner mig i behov av lite nattlig närhet just nu och eftersom att han jobbar monstervecka så blir det jag som får flytta på mig.

Jag hatar att jag inte har ett körkort och en bil, allt skulle vara så mycket enklare då om man tänker på djuren och så. Det skulle bara vara att stoppa in alla i bilen och dra iväg..

Kan jag inte få byta kropp ett tag så att någon med rätt driv kan hoppa in i mig och fixa körkort till mig, kanske börja motionera lite också så att det kommer igång lagom till att jag återvänder till kroppen!? :P

Det skulle vara fint. Eller tänk om det kunde vara lite som i Matrix- filmerna. Att man kopplar upp sig till en dator som sedan bara kör in kunskap om olika grejer rakt in i hjärnan och så kan man allt bara sådär efter ett knapptryck! Super!

 

Jag borde ta mig ner till Näcken och inhandla lite mer färsk mat till svinen eftersom att jag åker i morgon och ska ha djurvakt men jag vet inte om jag orkar. Har ingen lust alls.. Ska nog se över vad som finns i kylskåpet om det verkligen behövs först.. :P

 

Har kört lite tvätt men ska köra en maskin till med sängkläder innan morgondagen och sedan packa lite smått..

Uuusch jag oooorkar inte.. eller jag har rättare sagt ingen lust att göra nåt alls idag..

Gå i ide? Ja tack!

 
 
Ingen bild

Kackmarie

6 februari 2013 16:36

Ja ta tag i det där jäkla körkortet så du kan komma hit o hälsa på oxå!! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards