Direktlänk till inlägg 14 december 2012

Sjunker.

Av Pernilla - 14 december 2012 15:51


Ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till med allting.

En nära kompis smsade mig igår kväll en aningen upprörd och berättade om något nåt pucko i hennes närhet hade kläckt ur sig, nåt så urbota dumt att jag ville springa in med huvudet före i en vägg för att slippa all idioti. 

De hade setat och tittat på American history X och när Edward Nortons karaktär blir våldtagen i fängelset kläcker ovannämnda pappskalle ur sig;


"Fan vad ont det där lär göra, de hade ju

 

vart skillnad ifall det var en tjej för då

 

hade det inte gjort lika ont!"

 

 

Kompisen; "Ursäkta!?"

 

 

 

 "Ja, ni tycker ju om det.."

 


För det första.. vilka är "ni"? Hela jordklotets kvinnliga population som ligger på 51% av jordens befolkning?

För det andra, varför tror han att det skulle göra mindre ont för en kvinna att bli våldtagen i analen än vad det skulle göra för en man? (eller bara vanlig penetration under ett samlag?)

Och för det tredje, varför tror många killar att det är skillnad på en tjejs och en killes rövhål? Som att analens största uppgift inte är att skita med bara för att den sitter på en kvinna.. är det för att kvinnor "inte bajsar" eller? Tror de på allvar att det känns på samma sätt som ett vaginalt samlag? Är de så opålästa? 

 


Och med det här vill jag såklart inte säga att analsex är något hemskt och fult för jag är ju inte dummare än att jag fattar att det faktiskt finns människor som njuter av det, både kvinnor och män.

Men faktum är ju att (iaf min) anal är till för att göra sig av med skit och inte få skit uppstoppat. 

Analsex är ju inte "bara", det krävs både eftertanke och en smula planering för att ens genomföra det på ett säkert sätt. 


Och det är det här jävla antagandet som gör mig så jääävla trött på allting. Och jag vill bara lägga mig i fosterställning under täcket och skita i allt och låta folk tro vad fan dom vill. Vad är det för jäkla sexualundervisning i skolorna egentligen? Finns det ens någon? 

Det har gått alldeles för långt när unga människor antar att tjejer med könshår är sjuka och när det blivit vardagsmat att tjejer förväntas ställa upp på analsex. Eller bara det att det finns unga killar som faktiskt tror att alla tjejer gillar det.

 

Vad är det som har hänt egentligen?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards