Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Besökande.

Av Pernilla - 25 september 2012 00:03


Idag åkte min fina tillbaka till Mora..

Mycket dåligt om jag får säga det själv.. han kunde gott stanna några år till.

Emma kom och plockade upp mig runt 14.20 tiden ungefär och efter att ha hämtat barn på skolan for vi iväg mot Orsa där hon sprang in till en bekant för att hämta ett paket från party lite där min stormlykta i klarglas fans med. ^^ (ska fota den i morgon och visa, otroligt vacker!)

Efter det lilla stoppet åkte vi till Mora och McDonkis för lite mat innan vi kutade in på magazinet och sedan över till Kappahl för att köpa lite "grattistillbebisen"- kläder till min fina vän Karin.

Lite lagomt sena kom vi till Bonäs för själva påhälsningen.

Hängde där i lite mer än 3 timmar och snackade en massa skit och minnen. Sååå trevligt! Och lilla Rasmus var så fin!

 

Det här är bilden som blev minst suddig och den är han såklart lite ledsen på.. >_^

 

Det var så kul att få umgås lite med henne, har inte träffats på flera år.. Allt är bara så dumt. Men vi kom iaf överens om att försöka ses lite oftare! Håller på och ska planera in bowling någon helg, bara vi tjejer och det kommer bli toppen!

Nästa gång kommer hon förhoppningsvis till mig. ^^

 

Nu är jag såå trött att det är dags att krypa ner under täcket och sova i min ensamhet.

Kommer sakna min baby under natten. . liite skönt att få ha sängen ifred kanske men jag skulle ju hellre ha hans värme tryggt mot ryggen än tomheten som kommer finnas där inatt.

 

oh well..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards