Direktlänk till inlägg 19 september 2012

It´s alive!

Av Pernilla - 19 september 2012 16:25


Jo jag lever..

Det har inte funnits så mycket att skriva om sen jag uppdaterade sist. (när det nu var..)

Jag har iaf jobbat 5 dagar och nu har jag hunnit vara ledig i exakt 3 som mer känns som en vecka! Men jag ska inte klaga.

Denna vecka har B semester och spenderar hela här uppe med mig i Furudal. ^^

Hittills har vi bara varit ner på Näcken och handlat i dagarna två, bakat äppelpaj och frossat i oss en massa onyttigheter.

Idag har jag höstifierat gården och altanen en skvätt, vi har rumstrerat om ute i boden för att få lite mer plats och har sedan ställt ut en massa skrot som hör sommaren till.

En riktig höstdag var det idag! Myyys.

Annars ha vi också spenderat en massa tid framför tvspelet där vi har kört igenom Lego Harry Potter åren 1-4. haha så jäkla king!

Spelade bort en hel dag och jag hann inte ens märka att det plötsligt var kväll och dags att krypa ner i sängen!

Vi har också kollat igenom nyinspelningarna på filmerna av Liza Marklunds böcker, lite halvdåligt.

Jag vet inte riktigt om jag gillar hon Malin Crepin.. Hon är bra ibland.. hon känns för det mesta så jäkla flummig och hon är deffinitivt inte hur jag skulle föreställa mig en ny Annika Bengtzon. men jaja

 

Skit tråkigt inlägg men ville bara låta er veta att jag fortfarande lever.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards