Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Tröttna.

Av Pernilla - 5 juni 2012 21:00


Jag börjar allvarligt tröttna på att vara särbo nu. Kanske inte 100% av tiden för helt ärligt är det ju jätteskönt att få lalla runt lite precis som en vill och göra det man vill utan att behöva ta hänsyn till en annan människa..

tror att jag börjar tröttna mer och mer på det nu. Har man vart ilag i +7 år och redan bott tillsammans i 4 av dem så tycker inte jag att man ska behöva vara särbo igen.  Jag vill det iaf inte men vad ska man göra när vi har jobb på olika platser och körkortet inte finns i den närmsta framtiden?

Personligen kommer jag inte kunna ta tag i det på allvar förrän till hösten då jag nu jobbar alldeles för mycket, men till hösten när alla semestrande människor åker hem igen kommer jobbtillfällena sina. Och det känns helt värdelöst att lägga det på is tills dess.. men tiden finns inte i sommar.

B kan jag ju inte tala för.. men där händer det ju inte direkt nånting heller..

Jag blir bara så trött på allting, på alla hinder som en ska ta sig över för att komma vidare. Det mesta verkar ha benägenheten att kännas otroligt jävla pissigt mest hela tiden. Och jag vet inte om jag hittar orken att göra något heller. Det skulle vara så lätt att bara släppa allting och försvinna.


Uuuurk..


(har f.ö kommit in på tredje delen i the hunger games nu.. tvåan var ju inte i närheten av att vara lika bra som ettan, men i slutet blev det lite bättre och jag kände direkt att jag måste börja på sista!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards