Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Solskenspromenad.

Av Pernilla - 12 februari 2012 15:52


UNDERBART är ordet!

Mamma kom hit för lite mer än två timmar sedan och vi gick genast bort till grannen T för att titta om hunden var ledig för en promenad. Det bar ingen hemma dessvärre så vi tog nästa grannhund nere hos Emma. ^^

Sen gick vi runt Furudal i solskenet i lite mer än en timme, fy tusan vad skönt det var!

Telefonen visar 0 gradigt nu och det kan inte ha varit så mycket mer när vi började gå. Perfekta förhållanden för en promenad!

Jag kom hem igen efter att ha lämnat tillbaka hunden ungefär 15.09 och jag är fortfarande alldeles varm om kinderna! :D

Hoppas verkligen att det är samma fina väder i morgon för isf går vi bort till T igen och provar om de är hemma då ist.


   

Mamma och Rocky. <3


Nu sitter jag med magen full av köttfärslimpa och väntar på att B och svärmor ska komma förbi. En kollega var förbi tidigare med en låda böcker och två stora påsar med vanilj och kanelbullar samt två lååånga rulltårtor. Som inflyttningspresent. ^^ Lucky me.

Mamma kom med Jonathan och med sig hade de en micro till mig. ^^ hihi. Tror jag ska flytta oftare, man får så fina presenter då.

Så idag ska jag micra, läsa böcker och trycka i mig bakverk!


Smell ya later!

 
 
KackMarie

KackMarie

13 februari 2012 21:55

Gött!! Ja det är så härligt med vinterpromenader när solen lyser så fint. :D

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards