Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Sick, so sick of this.

Av Pernilla - 31 januari 2012 21:37


Igår innan jag gick och la mig igår hoppas jag på att den här förkylningen jag råkat ut för bara skulle vara ett 72 timmars virus, men där gick jag på en nit.

Jag brukar aldrig bli sjuk på allvar, det har alltid varit lite sådär sjuk ena dan och sen nästa har det gått upp i rök.

Men så var det alltså inte den här gången.. jag känner mig fortfarande dålig och har haft ont i både halsen och huvudet större delen av dagen i fyra dagar nu.. fick ringa och sjukanmäla mig till chefen idag för jag skulle inte fixa att jobba såhär.

Och det känns både skit för mig och plånboken.. det är pengar jag verkligen skulle behöva så vilken tur att jag har bytt bort fre-sön pga flytt så att jag inte bara hipp som happ blev av med de dagarna också! Pjuh!


Så idag har jag tryckt i mig onyttigheter (för halsens skull... nej okej för min också..) och legat på soffan eller i sängen och glott på diverse saker. Jag och B har tittat på film, In time och Drive. Helt okej.

I morgon är det till att kravla sig upp på hästen igen för nu blire inge mer onyttigt på ett tag! Ett långt tag.

B jobbar i morgon så jag vet inte vad jag ska göra.. eller vad jag orkar göra. -.-'

Alternativt gå igenom lägenheten och se om jag glömt att packa ner något för på fredag smäller det! :D


Heejsvej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards