Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Jag är galen i glass.

Av Pernilla - 31 januari 2012 01:17


Galen, jag är galen i glass.

Galen, jag är galen i glass.

Glass, glass, glass i stora lass, lass, lass ja jag är galen i glass.

När solen skiner..


Ja ni hajar.

Tror att jag levt på glass hela dagen.. halsen har inte blivit bättre trots all glass och Vicks halstabletter med honungssmak.

Lindrad, ja. Men inte botad.

Huvudet har varit lika segt som igår och jag har varit trött mest hela dagen.

Har ätit ipren, harklat och svalt.

Ajaj.

Trots sjukdomstillståndet har jag lyckats packa två kartonger till och blev som resultat alldeles genomsvettig och trött.

Resten av dagen har jag legat på soffan och tittat på Mike & Molly eller Simpsson och liknande..

Hoppas verkligen att det känns bättre i morgon annars vet jag inte hur jag ska göra med Onsdagen och Torsdagen när jag egentligen ska jobba..

Helgen har jag ju lyckats byta bort pga flytt men kul att kämpa med det medan man är sjuk. -.-'

B jobbar natt och här ligger jag alldeles själv, sjuk och slut.

Tycker att han kunde ha vab(b?)at för min skull.. ;P

Det hjälper ju inte riktigt att jag natten till idag bara drömde mardrömmar och sov som ett as.. vaknade mitt i natten av både rädsla och genomtäppt näsa och fick lov att gå upp en stund, snorta lite nezeril tills han vaknade och sedan be om att få ligga på insidan.

Sov som ett barn efter det.

Inga mer mardrömmar.

Behöver jag säga att jag inte ser framemot natten`?

Tänk om jag drömmer läskiga drömmar igen.. då finns det ju ingen B som kan ligga på sängens utsida och skydda mig.

Buhu.


Och godnatt.



 
 
kackmarie

kackmarie

31 januari 2012 14:19

Men usch vad är det för dumma bacilusker du drabbats av =/

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards