Alla inlägg den 18 november 2011

Av Pernilla - 18 november 2011 17:10


Fick ett samtal från en liten pappa idag som undrade om jag kunde komma till Furudal och umgås lite och det gör jag mer än gärna såhär en fredag när B ändå ska jobba natt hela helgen. ^^

Satt och spelade lite Skyrim när elen plötsligt försvann och allting blev svart, det är nästan obeskrivligt hur peaceful det blir i lägenheten när det inte finns något som surrar och låter.. ja om man bortser från de små fåglarna såklart.

Ålen ville aldrig bli bättre trots varmare vatten i karet så idag tog han sin sista tur ner i toalettstolen, känns tråkigt eftersom att han var den enda i hela karet som var rolig och jag är mest glad över att jag slapp vara den som spolade.

Passade under strömavbrottet på att pussas lite med B och sedan dök pappa och Fia upp så jag tog min packade väska och sladdade nerför trappen och ut i bilen. Det hade regnat en större delen av dagen och med några minusgrader på det så blir det isskorpa på allting så det var riktigt halt.


Åkte iaf till Orsa då och handlade lite så nu snart blir det finmiddag på kycklingfiléer och ris med skinka och cremefraiche och massa gottigt.

Jag o Fia köpte en hel kasse med massa gott som vi ska smälla i oss ikväll. ^^ Som jag har sett fram emot det.

Vet inte hur länge jag blir kvar heller men hem måste jag iaf för på Onsdag är det dags för jobb igen och alla mina jobbkläder är kvar i Mora. Skulle tippa på att det blir i morgon eller på söndag. Hur som jag tänker njuta lite av att få sova längre än 7.30 när fåglarna går upp.


Hejsvej


 

Varför den här bilden är med igen..?

Behöver jag verkligen säga det? ;D

Skapa flashcards