Alla inlägg den 27 september 2012

Av Pernilla - 27 september 2012 21:49


Idag hann jag inte jobba mer än 1 minut innan jag blev raggad på. (okej jag vet hur det där lät, som om jag blir det var och varannan minut annars också, vilket jag absolut inte blir..)

Jag blev bla. erbjuden att följa med till Borlänge vilket jag ju absolut inte kunde då jag jobbade hela dagen. ;P (hade ju inte gjort det annars heller men..)

"Du lär väl redan ha karl?" frågade han och när jag sa ja och talade om hur länge jag varit tillsammans med den nuvarande flämtade han till och tyckte att det definitivt var dags att byta.

Sedan propsade han på att ge mig sitt nummer ifall att det skulle ta slut mellan mig o B men jag tog det inte. :P Haha.

Tänk att jag som är tjock, inte använder smink och oftast struntar i hur jag ser ut ändå "har det". Det kanske finns lite ljus i slutet av tunneln trots allt.

Fick såklart lov att tala om för B för att kanske, kaaanske kunna göra honom liiiiite svartsjuk men det funkade ju inte alls.. jag tror aldrig att han varit svartsjuk, aldrig någonsin.

Skulle lite bekräftelse vara för mycket begärt eller vad?

Sa till honom att nu när friarna står på rad kanske han skulle göra något åt saken men inte det nej.

Jaja, vad är väl en bal på slottet?

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards