Direktlänk till inlägg 11 december 2015

Long time no see.

Av Pernilla - 11 december 2015 19:09

Åh jösses. 

Det är så längesen jag skrev att jag inte ens har en aning om hur lång tid det faktiskt är.. 

Det har hänt så mycket sen sist att jag inte vet vart jag ska börja. Men vi har flyttat. Till huset vi tänkte att vi skulle köpa, en besiktning senare och de planerna sprack. Samma dag som vi flyttade in följde 2 kattungar med, två små randiga 16 veckors pojkar. 

Lyckligtvis får vi hyra huset tills att vi hittat något annat då vi inte längre har någon lägenhet.. 

Vi har inget bredband än så det blir ett väldigt kort inlägg nu.. Men jag tänkte bara ge ett livstecken. 😊


 
 
britta

britta

11 december 2015 20:47

Det är det här som är så kul med att följa någon annans blogg för rätt som det är så har det hänt en massa roliga saker i livet och även om det är synd att ni inte kunde köpa det här huset så är ni i alla fall på rätt väg nu. Hoppas du känner så också?
"Erat" hus väntar nog någonstans på er...ska bara vara rätt tillfälle för det först!
Lycka till!
Britta

http://fixan.bloggproffs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards