Direktlänk till inlägg 21 september 2015

Less.

Av Pernilla - 21 september 2015 12:20


Har en skitdag idag.. känner mig riktigt less på det allra mesta och vill bara krypa ner i sängen och spendera dagen där under täcket.

Jag borde göra teori på datorn men har ingen lust.. gjorde dock två tester och båda blev underkända, förmodligen för att jag inte riktigt använde huvudet utan mest bara klickade för klickandets skull. Gjorde sådana där fel som är så onödiga på frågor som jag egentligen kan och har klarat tidigare. Okoncentrerad kanske är ordet jag söker.Känner mig bara trött och helt ur gängorna.

Det hjälper ju inte direkt att B blir "medtvingad" på resa med jobbet i 4 dagar utan vidare lång förvarning och den enda lediga dagen vi har tillsammsn innan han åker i morgon spenderar han i Mora på allehanda måsten. Jag blir så trött.

Och det är en grej jag ifrågasatte också.. kan han verkligen bli krävd på att följa med bort i 4 dagar bara för att han är personlig assistent? Hur funkar det där egentligen? Jag menar, kan det krävas av honom att bara släppa resten av sina ansvarsområden och dra iväg från livet på hemmaplan? Jag förstår ju att det förmodligen hade sett annorlunda ut om vi hade barn men sak samma. Han har ju ett liv här hemma för det. Det är en nyfiken fråga bara, någon som vet och har koll?


Det finns en hel del att ta tag i här hemma idag på min lediga dag men jag tänker inte göra ett skit. Kanske dra igång en tvättmaskin men that´s it!

Hoppas att pappa vill övningsköra lite också...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards