Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Pernilla - 30 juli 2015 23:34


Uuuh vad jag är trött!

Har haft två skitdagar nu och viljan eller ännu hellre lusten att jobba är borta. Eller det kanske är orken som inte finns där rent av. Jag är så laddad inför min sista semestervecka som startar på måndag den kommande veckan. Det ska bli obeskrivligt skönt att få vara ledig och inte ha några som helst måsten eller krav på sig.

Det enda som är planerat är att vi ska låna hunden hela vecken vilket kommer innebära en långpromenad VARENDA dag. Och när jag skriver långpromenad så menar jag lång, minst en timme varenda gång, gärna längre!

Har redan snokat reda på två vändor som vi aldrig gått förut som vi ska prova på! Den ena heter "Kärleksstigen" och startar vid campingen som ligger mot Östanvik och sedan tar en sig på något vänster till Bruket därifrån och tillbaka igen. Ska vara en riktigt fin promenadled på 7 km. Tänkte att vi kanske kunde ta med lite fika eller så också och stanna till på något lämpligt ställe. Kameran åker självklart med!

 

Den andra är leden som går upp till Ärteråsensfäbod. Men jag vet inte riktigt vart den går någonstans så det ska jag luska vidare på!

Sen har vi sett en till och då startar vi hos oss och så tar vi de långa backarna upp mot Näset och går över den här grusvägsfördämningen som är relativt nybyggd. Vet att det ska gå att komma ut uppe vid Tillhed när en går den längan så vi får se! Jag är riktigt taggad på det iaf och tycker att det kan bli måndag nu genast! MÅSTE SKAFFA HUND, MÅSTE SKAFFA HUND.

Måste ha hus också först.. ARGH!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards