Direktlänk till inlägg 18 juli 2015

Kidnappad.

Av Pernilla - 18 juli 2015 07:27


Så var den dagen här.. dagen jag fyller 30.

Hur känner jag inför det? Jag har ingen aning. Jag vill inte göra en grej av det, jag vill inte att andra ska göra en grej av det.

Måste det vara en grej? Kan det inte bara få vara som vilken annan födelsedag som helst som bara passerar obemärkt?

Jag har blivit förvarnad (för flera månader sen) att jag kommer att bli kidnappad av några vänner och blivit "lugnad" med att dagen kommer vara helt "anpassad" efter mig, vad det betyder har jag ingen aning om. Kanske att det blir en lugn dag som kommer likna någon av våra tjejkvällar. Det är vad jag hoppas på iaf för jag har ingen riktig lust att det blir något ståhej. På ett vis är jag lite rädd att de ska tycka att jag är tråkig som inte har någon lust med fest och firande men det är så jag är. Jag fick nästan lite panikkänslor igår när B satt och pratade om att det skulle vara "kalas" för mig för det är inte vad jag vill ha och förhoppningsvis inte vad det tänkt. Jag vill inte ha mycket folk och stim, det räcker med en handfull vänner och lite lugnt kul bara.

Och självklart har jag inte kunnat ta någon sovmorgon eftersom att min dygnsrytm är inställd på att gå upp tidigt och jobba så jag har vart vaken sendan 7 nångång och jag har ju ingen aning om hur länge denna dagen kommer att pågå heller.. kan ju bli spännande.

 

Men men. Tror att jag ska försöka stoppa i mig lite frukost nu och sen kanske krypa tillbaka ner i sängen och läsa ut boken jag håller på med just nu.

Aå får det bli och det kommer säkert en redogörning om hur dagen blev sen.

 

Todeloo.

 

 
 
britta

britta

18 juli 2015 07:50

Ett litet grattis blir väl alldeles lagom då kanske? :) förstår helt och hållet din inställning till själva "firandet" annars, är likadan! Hoppas du har förstående vänner också, men det tror jag nog att du har.
Ha en bra dag!

http://fixan.bloggproffs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards