Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Pernilla - 10 maj 2015 08:56


Igår fanns ett efterlängtat paket att hämta på vår lokala Orebod.

För ungefär en vecka sedan laddade jag upp några av mina favorit foton på en foto-sida och beställde hem dem i olika storlekar som fotoplanch (tror jag att det hette) så att jag ska kunna köpa ramar och sätta upp dem på väggarna här hemma!

Har nästan ingenting uppe på väggarna här så då finns det ju en massa plats att fylla!

Har en förhoppning om att det ska kännas mer hemtrevligt och bara "hemma" här då. Var faktiskt min sittning på Rättviksparken som fick mig att göra slag i saken. Hon beskrev mitt hem så klockrent och känslan jag har över det.

 

Idag ska jag återigen jobba innan jag får måndagen ledig och då har planerat in ett hårklippningsbesök hos min lokala frisörska samt en matdejt med modern på bageriet.

Vet inte hur länge nya bageriet har haft öppet nu men jag skäms att skriva att jag fortfarande inte vart dig och ätit än!

Senare i veckan, onsdag närmare bestämt ska jag på återbesök till diabetessköterskan på VC och ta lite nya prover för att se hur vi kan gå vidare med allting.

Förhoppningarna är inte så jättestora då mitt fastesocker inte verkar vilja bli lägre än 9. Gissar att jag kommer bli uppmanad att ta kontakt med min doktor för att få lite starkare piller. Börjar bli rejält trött på det här nu.

Det ska också tas ett långtidssocker och fast att jag skött mig hyggligt så blir jag nervös över att det inte ska ha gått ner alls..

Ännu senare i veckan ska vi på ännu en husvisning, lördagen närmare bestämt. Förhoppningarna ligger inte vidare högt där heller.. Tänk att det ska vara så svårt att få till det för vissa (oss) medan andra bara knäpper med fingrarna så är det färdigt för deras del.

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards