Alla inlägg den 8 april 2015

Av Pernilla - 8 april 2015 09:32


Det ska bli så skönt att få vara ledig 2 dagar när denna jobbdag är över. Igår kväll blev jag alldeles yr i huvudet bara av att flytta blicken eller vrida huvudet någon annanstans än där jag först tittade. Det kändes som att vara full ungefär, det var som en fördröjning i fokuseringen typ. Vet inte hur annars jag ska kunna förklara... Det var lite läskigt iaf och jag började fundera på om det berodde på att jag de senaste 6 nätterna inte sovit ut alls och jobbat ovanligt mycket eller om det kan ha med diabetesen och medicinen att göra? Jag lutar iaf åt det första. T.o.m när jag blundade så drogs ögonen åt ena hållet och det snurrade. Precis som vid alkoholpåverkan. 

Jag tycks iaf ha sovit bort det och nu har jag bara en lättare huvudvärk. (sov 7 timmar inatt.. hade hoppats på mer men kroppen tyckte tydligen att det räckte..)

 

Var ute redan vid 8 och städade hos kaninorna. Tycker så synd om dem som har en sådan tråkig hage just nu, full med is och smet. Kan inte vara roligt att skutta runt på sånt.. Hoppas också att det var sista gången jag behövde fylla på halm åt dem för i år. Nu hoppas vi på att det bara ska bli varmare och att nytt gräs ska börja spira!

 

 

 

Jag börjar inte jobba förrän runt 15-16 idag och tänker inte göra många knop till dess. Borde antagligen försöka ta en tupplur här mitt på dagen för att kanske kunna mota bort huvudvärken och få lite energi till det är dags.

 

Igår hände det grejer också, nu är det hårda bud!

Skapa flashcards