Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Pernilla - 16 mars 2015 08:33


Jag vet inte riktigt vad jag tycker om min nya trend att vakna 6.30 på morgonen.

Helst när jag som idag är ledig och kan sova lite längre om jag vill.

På ett sätt är det skönt, som jag tidigare nämnt, att få många ljusa timmar och ska jag verkligen bråka med kroppen om den känner sig nöjd med 7 och 1/2 timmes sömn? Nej, jag får väl kanske vara glad istället att jag inte längre ligger till kl 10 på dagarna. 

 

Som sagt är jag ledig idag och vädret ser ut att hålla i sig. Jag funderar på om jag ska ge mig ut en sväng med kameran och se om jag kan få till några foton. Jag och min mor har pratat på att gå en sväng samt käka lunch på Bageriet men vi får väl se om hon har tid att avsätta 2 timmar för mig mitt i all packning. Jag hoppas det då jag vill komma igång med promenerandet igen! Och det känns så mycket roligare och enklare om jag slipper gå själv.

 

B har dragit på jobb och blir borta hela dagen ända till kvällen. Han fyller år idag och jag funderar på om jag kanske ska ta en sväng till affären och köpa något gott och göra finmiddag till honom.. men har förtillfället lite idétorka.. Jag är inte så hemskt bra på det här med köttbitar. Riktigt sällan som vi gör mat av fina köttbitar, främst för att vi inte kan kanske :P

Men vi får se.. 

 

Alla tabletterna intagna iaf och idag ökade jag dosen på diabetesmedicinen till en hel tablett istället för en halv. Det är tydligen lätt att bli dålig i magen av sagda tablett och doktorn tyckte att jag skulle börja med en halv men eftersom att jag inte märkt av den märkbart så tänkte jag att det var lika bra att öka på och prova medan jag ändå är ledig och har all tid i världen att sitta på skithuset! Haha!

 

Smell ya later!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards