Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Pernilla - 10 mars 2015 22:35


Jag älskar mjölk. ÄLSKAR!

Jag kan förmodligen dricka helt absurda mängder mjölk om jag fick möjligheten.

Jag kanske t.o.m skulle kunna leva på mjölk, bara. Eller jag skulle iaf inte ha någonting emot att prova. Om jag blir törstig rätt som det är så är det inte vatten jag i första hand tänker på och vill släcka törsten med. Du gissade rätt! Det är mjölk!

Kan detta betyda att jag har något slags "condition" som gör att jag behöver mjölk? Eller är det bara för att jag tycker att det är så fantastiskt gott? Finns det något godare än riktigt kall mjölk att bara hälla i sig?

Om vi någon gång får tag i ett hus kanske jag skulle investera i en ko? Det skulle vi förmodligen tjäna på..

 

Så nu sitter jag här i skrivande stund med ett glas kall oboy (iofs men huvudingrediensen är ju mjölk!) och väntar på att hitta ron för att gå och lägga mig bredvid en snarkande B som såklart har jobbat natt till idag.

Det borde egentligen inte vara något problem med att somna då jag vart uppe senast kl 8 på morgonen i bra många dagar nu.. 

I morgon jobbar jag sista och sjätte dagen innan jag får iaf 2 dagar ledigt och då jag har hört att det ska bli finväder så ska jag dra med mig kameran ut på expidition!

När jag kommer hem i morgon blir det gomiddag med efterrätt då jag och min kära "firar" 10 år.   

 

God natt!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards