Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Pernilla - 4 mars 2015 20:33


Hurra hurra hurra!!


 

Av Pernilla - 4 mars 2015 12:06


Den här veckan är en ganska lugn jobbvecka. Jag jobbar mån, ons och fredag och är därimellan såklart ledig. 

Blev alldeles nyss uppringd av en förkyld kollega som undrade om jag kunde ta hennes fredag, lördag och söndag. Fredagen blir lite av ett lapptäcke och jag får jobba hela dagen eftersom att jag själv också jobbar fredagen och mitt skift slutar då kl 15. Vilket betyder att jag får vara kvar ända till stägning. 

Med tanke på min utsvävning igår med den nya kameran på ingång så är det förmodligen en bra idé att jobba lite extra så jag sa såklart ja!

Det betyder också att jag kommer jobba en himla massa dagar i sträck då nästa vecka är veckan jag har flest arbetsdagar i månaden. Så det blir en 6 dagars. Det är ändå helt okej. 

Jag vill ju jobba! Speciellt med tanke på att om jag får göra operationen så kommer jag vara sjukskriven i flera veckor och därmed missa en massa jobb. Helst då också om det skulle bli så att alltihop infaller på sommaren när jag jobbar som mest.. Förra året gick jag ju miste om 1 och 1/2 månads arbetschans pga sjukdom. Kändes inget vidare om jag ska vara ärlig.

 

Idag börjar jag inte förrän vid 15-16 och har spenderat förmiddagen med att ligga på soffan och läsa!

Har tappat tråden lite igen nu när det kommer till läsningen men jag ska försöka plocka upp den igen. Jag mår så bra av att läsa! Att ta chansen att koppla bort verkligheten lite grann och försjunka i fantasin är något jag måste ha! 

 

Nu önskar jag bara att våren ska rusa fram med soliga dagar och att kameran ska anlända snart så att jag kan få bege mig ut i naturen och testa den!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards