Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Pernilla - 30 januari 2015 10:19


Dagens första uppgifter avklarade och med det har alla djuren fått renstädat.

Jag har intagit frukost och nu sitter jag och funderar lite på vad jag ska tillbringa den nästkommande tiden med.. orkar jag städa? Vill jag städa? Måste jag städa?

Det korta svaret är förmodligen ja, men har jag någon lust? Nej.

 

För någon dag sedan blev det klart med skönvikt och vi får gå på infomötet efter läkarbesöket fast att de egentligen vill att en ska göra det innan. Men eftersom att vi har en bit att åka så var det okej ändå. Jag vet förmodligen det allra viktigaste redan också eftersom att jag har tillbringat mycket tid på olika facebookgrupper inom sleeve och gbp-opar. Samt att jag sett på video hur en sådan operation går till. Så lite påläst är jag nog ändå.

Samtidigt ringde B till veterinären och han ska ta med sig Sally dit på onsdag för undersökning och förhoppningsvis ska hon få någon medicin. Veterinären trodde att de kunde vara en infektion så de skulle börja behandla för det och om det inte var det så trodde hon att det kanske kunde vara en tumör. Men det tror inte jag. Jag vill tro att det är det förstnämnda. 

 

I andra nyheter så for vi till Rättvik en sväng igår för att B skulle lämna några rör blod på vc som ska skickas till Uppsala. Jag hoppas att det ska se bra ut den här gången så att det kan vara över någon gång. Det vill vi nog båda två tror jag. . 

Har ingen lust med någon mer cancer nu. Det får räcka.

Efter vc åkte vi över Mora där vi sprang in på Dollar och jag lyckades hitta en sån fin servis! Så vi plockade på oss en skvätt och se så fint och färggrant det är i köksskåpet nu! (glasen till höger köptes också igår)

 

 

 

Tro om jag ska hoppa i sängen och glo på lite serie eller om jag ska plocka upp boken och försöka läsa ut den idag?

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om den än.. men det kommer förmodligen en liten redovisning sen när det är färdigläst.

 

Hejsvej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards