Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Pernilla - 2 oktober 2014 19:16


Ser din städskrubb ut som min?

Blev så trött på att den såg ut så här, hittar ju aldrig det jag ska ha där i så jag fick ett ryck och omorganiserade lite.


 


Hittade en tusing! 

Hur mycket tur får en ha!?

 


Det blev en hel säck med ihopsamlat skräp! 

Plus en massa annan bråte som inte hamnade i "brännbart" såklart.

 


Resultatet!
Mycket bättre!

 

Av Pernilla - 2 oktober 2014 13:38



 

Hmm, vad kan detta vara?


 

Hurra!

Min hönsbok har landat i lådan, super excited!


 

Beställde i samma veva en fågelbok eftersom att B alltid frågar och tjatar "vad är det där för fågel?", han tror visst att jag är ett fågeluppslagsverk.

Så nu kan jag inte bara utbilda honom, jag kan kolla in och veta exakt vad det är för små fåglar som kommer och äter upp över hälften av solrosfröna i automaten varje dag! Success!

Ovido - Quiz & Flashcards