Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Pernilla - 21 augusti 2014 13:35


Idag gjorde jag slag i saken och höstrustade kaninornas hus. Graderna har ju krupit ner en aning nu på nätterna så det kändes som om det var dags. Har de senaste veckorna vägrat dem spån i botten på huset, bortsett från kissobajs-lådan (som de faktiskt lärt sig att kissa i, wohoo!).

Höet hade de såklart spritt ut över golvet istället så jag krattade ihop allting och slängde ut det. Hällde i en icapåse med spån längst inne i hörnet och vräkte på med massa halm där de kan krypa ihop och sova på nätterna. Lådan hamnade i ett nytt hörn samt att jag klämde in en stor boll med hö.

De verkade gilla det för den lilla Hermelinan studsade genast runt i halmen och undersökte.

 

Sitter i skrivande stund med täppt näsa och väntar på att pappan ska höra av sig. Vi ska nämligen åka till Orsa en sväng för att hälsa på farmor samt att pappan ska få en födelsedagspresent då han nyligen fyllt år.

Jag har roat mig med att tvätta och titta på några avsnitt av "Witches of East End" som hade börjat igen utan att jag märkt det.

Tro om jag ska klämma igång ett till avsnitt..

 

Det jag helst av allt skulle vilja göra (nu när solen faktiskt behagar visa sitt tryne) är att ge mig ut på en fotoexpedition och sedan sitta och leka i PS resten av dagen. ^__^ 

Men men. Plikten kallar.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards