Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Pernilla - 15 juli 2014 09:04


Nu var det längesen igen. Men jag har jobbat mycket och nu är jag sjuk så det har varken funnits tid eller ork för att uppdatera.

Det går bra med kaninerna, de blev bästa vänner direkt och sitter nu tillsammans ute i hagen och betar gräs.

Jag lyckades få uvi och botade den med persiljevatten och många många liter tranbär. Infektionen verkar ha stanna i kroppen dock och visar sig på nya sätt. Inflammerat tandkött, krånglig mage, frossa i tid och otid, spelar ingen roll att det så har varit +26 grader ute, jag har legat under duntäcke och bara skakat.

Det känns i hela kroppen att det inte riktigt är som det ska så igår hann jag jobba i 2 timmar innan det brast och tårarna bara sprutade. Antagligen pga utmattning då jag tidigare har jobbat fast att jag känt mig krasslig, så jag fick gå hem.

Idag och i morgon är jag hemma och om det inte blir bättre till i morgon får jag ringa vårdcentralen och höra med dem vad jag bör göra. Lite blodprov eller nåt kanske..

 

Så så ligger det till. Idag är jag mest trött.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards